2014. július 24., csütörtök

Fiú gyerek ing 2 darab - Jelenlegi ára: 990 Ft

Eladók a képen látható nagyon jó állapotban lévő fiú hosszú ujjú ingek.
Az ár a 2db. -ra vonatkozik, de aki kéri annak megbontom a csomagot.
állapot kép szerint.
kérdésekre szívesen válaszolok.
Minden esetben, azt árulom, ami a képen látható, ha valami nem világos méret, típus, szín stb. akkor licitálás előtt kérdezz! Pénzvisszafizetés, visszavásárlás nincs!
Kérek mindenkit, csak az licitáljon, aki az aukció lejárta után 6 napon belül utalja a vételárat és postaköltséget. Kifogásokra nem vagyok kíváncsi, mint pl. elfelejtettem, nem kaptam meg a fizetésem, elutaztam, beteg lettem, messze van a posta, bank stb.
A szállítási díj tájékoztató jellegű, mindenkor az aktuális díj érvényes!
UTÁNVÉTTEL NEM POSTÁZOK!



Jelenlegi ára: 990 Ft

Az aukció vége: 2014-08-14 16:44
. Fiú gyerek ing 2 darab - Jelenlegi ára: 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése